sunnuntai 22. elokuuta 2010

Tunnustuksia

No, jopas nyt jotakin.
Olin juuri aikeissa kirjoittaa tänään jo toiseen kertaan ja kertoa teille jotain sellaista, mistä en aiemmin olekaan kirjoittanut, kun huomasin saaneeni tällaisen tunnustuksen, jossa pitäisi kertoa seitsemän paljatusta itsestään ja samalla tämän voi antaa seitsemälle blogille eteenpäin.

Kiitos Malla tästä tunnustuksesta!


Aloitetaan niistä onnekkaista, jotka pääsevät kertomaan asioita itsestään eli näiden blogien kirjoittajat:

Annikan neuleblogi
Intsun blogi
Lankakomero
Mintun tupa
Pamin puminat
Sarin puutarhat
Sukkasillaan


Ja sitten ne mun paljastukset:

1. Yllätys, yllätys nirppu ei ole mun oikea nimi eikä varsinaisesti mikään kavereiden käyttämä lempinimikään.
Nimi juontaa juurensa Tohtori Sykerön Nirppu-hiirestä, joka oli varmaan sellainen lapsuuden lempihahmo siitä sarjasta (mistäköhän johtuis...).

2. Olin äsken aikeissa tehdä juttua gerbiileistä, joita tällä hetkellä taloudestamme löytyy kaksi. Siirränpä sen jutun tekoa nyt ainakin huomiseen.

3. Olen hoikka, mutta patalaiska liikkumaan.
Liikun yleensä vain päästäkseni pisteestä A pisteeseen B eli yritän pyöräillä esim. työmatkat.

4. Edelliseen liittyen olen tänä kesänä jatkanut ratsastamista pitkän tauon jälkeen.
Siinä liikunta on siinä muodossa, että minäkin voin sitä harrastaa ja siihen mulla on jopa kipinä.

5. Olen työssä murkkuikäisten opena.
Opetan aineita, joista yleensä sanotaan, että ne oli justiin kaikkein hankalimmat.

6. Ei musta opea pitänyt tulla. Ihan pienenä halusin eläinlääkäriksi.

7. Viimeisin, mutta tärkein: olen uskossa ja hengellinen kotini löytyy paikallisesta helluntaiseurakunnasta.


Mitä nytkö piti jo lopettaa - vastahan mä vauhtiin pääsin...

6 kommenttia:

SariW kirjoitti...

Iso kiitos tunnustuksesta ! Olen ihan otettu.. : )
Mukavaa alkavaa viikkoa !

Pami kirjoitti...

Voi, kiitos tunnustuksesta! Täytyy tulevalla viikolla kunnostautua ja blogata, ainakin sitten kun saan oman Harunini valmiiksi, lanka loppui just viimeisellä kerroksella, joten tänään kävin hakemassa lisää! Korialta :-) Kävin viemässä tyttären Helsinki-Vantaan lentoasemalla ja ensin kävin Ogelin Lankamaailmassa (jossa sekosin! :-)) ja sitten tuli Korian kautta kotia, joka sitten olikin Lankamaailman jälkeen vähän tylsä!

intsu kirjoitti...

Kiitos kovasti,haen tään mukaani,kunhan tässä ennätän!Voi,miten minä voin saada tämmösen!

annika kirjoitti...

Miljoonat kiitokset tunnustuksesta! Koetan muistaa vastata tähän, jahka saan taas aikaiseksi blokata:)

SariHanne kirjoitti...

Kiitokset myös täältäpäin! :)

Päivi, Lankakomero kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta!