lauantai 29. tammikuuta 2011

Tunnustus

Sain Jokkemaan Jokelta tällaisen tunnustuksen, joka on tarkoitettu monipuolisille blogeille:



Tähän liittyi seitsemän asian kertominen.
Tällä kertaa päätin antaa teille "vihreitä" tunnustuksia:

1. Varmaan murrosikäisenä ilmoitin äidilleni, jolla oli paljon huonekasveja, että isona en hommaa ainuttakaan kasvia

2. Muuttaessani mieheni kanssa yhteen, ollessani 19-vuotias, hommasin ensimmäiset kasvini

3. Vanhin huonekasvini on kliivia, joka on ollut mulla reilut 16-vuotta

4. Eniten pidän kiinanruusuista, mutta olen onnistunut tappamaan niitä lukuisia vuosien mittaan (toivon, että tänä talvena liikaa hoidetut selviää…)

5. Nyt olen hurahtanut myös muihin hibiskuksiin, joita toivon mukaan saatte ihastella kesän mittaan blogissani

6. Jos tänä talvena mulla kuolleiden kasvien määrä lasketaan, ei mua varmaan pidetä kovin vihreäpeukalona. Ne on ne tietyt kasvit, jotka mä saan elämään…

7. Siemenestä kasvattaminen on mulle yhtä uusi juttu kuin tämä blogin pitäminen


Viidelletoista tämä pitäisi antaa eteenpäin.

Niin iso on tuo määrä, että nopeimmat kommentoijat saavat tämän mukaansa napata :)


Ei kommentteja: